Tuesday 20 December 2011

Segmen | "Jom Join Blogwalking 2012 By JiwarOsak"

Assalamualaikum dan selamat sejahtera utk bloggers dan readers..


blogwalking
Klik banner utk Join

Di malam yang hening lagi sunyi nie,(tempat aku la..tempat korang aku tak tau sunyi ke hingaq)..aku nak meng'joinkan diri dalam segmen yang Mr JiwarOsak anjurkan.Almaklum lah..tak berapa lama je lagi kita akan meninggalkan tahun 2011.Mungkin banyak kenangan yang dah kita ciptakan dan nak ciptakan lagi..Cewahh merepek meraban plak.


                 Untuk syarat2 penyertaan sila baca di bawah ini :



1. buat entry bertajuk "Jom Join Blogwalking 2012 by JiwarOsak"
2. letakkan gambar blogwalking diatas dalam entry
3. backlink entry ini ke dalam entry anda
4. nyatakan anda blogger dari mana
5. tag 5 orang rakan-rakan blogger untuk memeriahkan
lagi blogwalking ini..


Ok pengenalan la sikit tentang diri.Aku sememangnya blogger dari negeri Johorian.Tanah tumpahnya darahku..So kena tag 5 rakan..aku nak tag : alya rahim, emira zaharin. Sori tuan empunya segmen..dapat tag 2 org je (",)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen.Insyaallah saya akan terjah ke belog kamu juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...