Wednesday 8 February 2012

Yang sudah Biar la Sudah...

Assalamualaikum wbt..

Dah lewat malam..masih tak mengantuk.laju je jari2 nie menghayun perkataan kat keyboard.Ntah la..hati rasa tak tenang..Ada sesuatu yang menganggu pemikiran aku sekarang nie..Banyak yang aku nak luahkan..tapi bukan disini..Disaat kita keseorang tanpa ada sesiapa yang sudi mendengar luahkan isi hati..bermunajatlah kepada Allah.sesungguhnya dia mendengar setiap rintihan kita..walau dari hati ataupun bicara mulut..Hermmm :(

Semoga apa yang terjadi malam nie antara aku dan dia menjadi pengajaran seumur hidup aku.Yang sudah biarlah sudah..jangan diungkit atau di perkatakan lagi.Aku hanya insan biasa yang tak tahan dengan sindiran dan kata2 menyakitkan.Jika ada salah silap aku..maafkan aku kawan.Jangan menghukum aku dengan sejarah lama kita.

Aku dah bahagia sekarang.Bahagia dengan kehidupan seharian aku yang tak menyemakkan kepala dengan pekara2 remeh.Dan tak ingin lagi aku mencari beban untuk dipikul dibahu ini.Cukup la sekali aku bermain dengan api.Dan cukup la sekali aku membakar diri.Jangan biarkan aku merentungkan diri aku!..sekian aku dah FED-UP!!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen.Insyaallah saya akan terjah ke belog kamu juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...